Gossetassar...

Snart läggdags.
Inte för att jag vill eller för att jag är särskilt trött.
Men jag ska jobba imorgon, så det är väl bäst att gå och lägga sig i tid.
Inte för att jag kommer somna speciellt fort.
Jobbigt läge.
Mycket som snurrar i skallen nu, alldeles för många idéer.
Önskar ibland att man var mindre kreativ, nu har jag för mycket jag vill göra.
Nu, nu, nu.
Färga, torka, skära, nåla, sy.
Resultat.
På torsdag.

Milou är glad igen.
Jag har inte haft tid med henne idag, hon har surat lite över det.
Nu är vovven tillbaka i mattes fokus, PRECIS som det ska vara...
Tycker Milou.
Världens sötaste tassar, håriga och fluffiga...





Man vill bara pussa dom för evigt.
Gossetassar.
Nu är det läggdags, jag måste skjuta kreativa tankar åt sidan.
Good luck, frk Österholm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0