Vad sa han...?

Så har Elektroluxreparatören varit här och FÖRHOPPNINGSVIS fixat felet i torktumlaren för gott.
Han bytte ut en hel elektronikplatta.
Jag har slängt in en tvättmaskin, för att sen köra lite i torktumlaren.
För att se om den funkar.
Ska bli mycket spännande!

Jag avslutade våran lilla "träff" nere i källaren med:
Jaha, då hoppas jag vi slipper ses igen!
Och så skrattade jag.
"Ja", sa han, "iallafall när det gäller torktumlaren, annars vore det trevligt!"
Precis!

Eller VA, vad sa han?
Och så svarar jag "Precis!"
Men herre gud, ja, ja, så tokigt det kan bli ibland

Nu har jag vilat mig i några timmar, kroppen känns bättre, mat i magen, nära koma ändå.
Har satt på kaffe, brukar jag inte dricka för sent i vanlga fall, men jag kommer inte kunna hålla ögonen öppna annars.
Sambon ville att vi skulle ligga inne i sängen och se på tv, vi ska nämligen se film här, "Bad Teacher" med Cameron Diaz.
Sängen, dock inte, sa jag, inte om du inte vill att jag ska somna på studs.
Nä, det får bli soffan, och sen kan jag gå och lägga mig med gott samvete.
Jag ska stänga av telefonen och sova ut imorgon, sen bara ta det lugnt imorgon.
Vara hemma.
Nä, nu är orden slut för idag, jag återkommer imorgon.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0