Gråta blod...

Ibland vill man ju bara GRÅTA BLOD!

Jag var nästan klar med sjalen, bara två YNKA varv kvar, och så klipper jag FEL två varv ner när jag ska klippa av en tråd.
Och istället för att repa upp till felet två varv ner...
Så klipper jag för att det ska gå fortare.
Och klipper fel igen.
Och igen.
Och igen.
Och igen.
Och...
Resultatet blev att HALVA SJALEN FÖRSVANN.
Ibland vill man bara gråta blod som sagt.
Ja, så nu har jag en halv sjal kvar, fastän jag skulle vara klar ikväll.
Jag blir så trött, dels för att jag ÄR trött och dels för att jag klippte åt helvete.
Ska gå och lägga mig nu, sambon kommer hem snart tror jag...
Ordningen återställd.

En halv sjal...
     



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0