Hungrig som en varg...

Sitter och väntar på att få vinna en auktion på Tradera.
Bara minuter kvar.





Har ringat in det som är intressant.

Sitter även och väntar på att få gå på middag.
Är hungrig som en varg, har sett på FB att det blev tårta till efterrätt.
Jag längtar.
"Pluras kök" rullar på tv´n, det är det ENDA matprogram som jag faktiskt GILLAR!

Jag VANN!
Hurra, mer mönster att lägga på lager.
Nu ska jag hoppa i jeansen, ut och kissa & bajsa Milou och sen drar vi väl.
Milou ska få följa med...
Först fick jag ett sms klockan 09.01 imorse:
"Vi hoppas att Milou också kommer också"
Jag svarade att hon skulle följa med...
Fast sen fick jag även frågan på "Fejsbuck" om Milousan skulle följa med.
Jag förstod då...
Att det är MILOU som är den VIKTIGASTE gästen, hon är nummer 1!
Vi är alltså nummer 2 
Ja, ja, det är smällar man får ta, det bara är så.
Sen Milou kom i våra liv är det hon som är nummer 1 här hemma, och nummer 1 bland alla vi känner.
Vi har onekligen satt henne på en pedistal.
Nu måste jag gå, ses sen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0