Alla i familjen fick vad dom ville ha idag...

Dagen blev som följer:
Morgonmys i sängen...



Puppyeyes.
Sen...



Vi startade i solen på balkongen, jag och Milousan.
Sol, virkning och läsning.
Milousan fick hålla till på lite högre breddgrader än vanligt...



På balkongbordet!
Perfekt spaningsläge att kolla in vad som händer både på mackarna och gatan.



Så tog vi oss båda en liten solgädda.
NJÖT av värmen.



Sassa, brassa, mandelmassa...

Sen gick jag med mamma en sväng på stan, och kollade in folklivet.
Ja, hon ville ju gå, så då gjorde vi det.
Jag köpte en väska...



En Tintin & Milou-väska!
Såklart att Milous matte måste ha det, eller hur?
Sen kom sambon till Öster med bilen och Milou, och vi drog alla ut till Själsö.
Vi gick på promenad längs stranden till Brissund...





Crazy, happy, free dog!











När vi vände och kom tillbaka till Majsan och "Gröna gården", där jag hade min kära lilla häst en gång i tiden...
Mötte vi Majsans kärvänliga får nere vid havet och ett av dom ville GÄRNA hälsa...



Här är mamma i klappartagen, i vinterkappa och allt
Burr, det var ju KALLT idag.
Not.



Nussegosefår, måste varit ett napplamm som liten.
SJÄLVKLART fick Milousan hälsa också...



Hon höll på att få(r) SPADER!
Herregud så hon mag-murrade och gnällde och ville ner.
Hjärtat pickade farligt nära en hundhjärtattack.
Nosa på något så okänt och stort, var det en hund eller...
Något annat?
Ja, vi tackade (urdåligt skämt, sorry, men jag var tvungen...) för pratstunden och vandrade sen mot Själsöhamn igen...



Fick en underbar promenad i det härliga vädret.
Och ALLA fick vad dom ville ha idag:
Golfande, solande, gå på stan och slutligen en promenad vid havet!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0