Som dom vana hundägare vi är...

Jag är hemma från jobbet, någelunda pigg och måste dementera...
Häromdagen skrev jag ju att jag undrade VEM som tyckte att en 90-åring fortfarande skulle ha kortkort.
För att en 90-åring hade varit inblandad i en krock...
I GT framgick det INTE att  90-åringen hade cyklat och blivit PÅKÖRD av en bilist.
Det...
Gjorde det i GA, som jag läste på jobbet igår.
FÖRLÅT kära påkörda 90-åring för min förutfattade mening, bra att det inte var du som körde bil och körde på någon.
TRIST dock att det var du som råkade bli påkörd.
Bilar är hårda, gamlingar skröpliga!

Så var det väl typiskt att just IDAG, när jag ska träffa bästisen och hennes valp Bosse och busa runt på Hällarna...
Så måste det regna!
Kunde vi inte fått sol nu när solen har lyst så klart varje dag!?
Nåväl, som dom vana hundägare vi är, får vi väl klä oss i "rätt kläder" och bada varsinn JORDHÖG efter promenaden.
KUL och spännande iallafall att få umgås och äntligen få träffa lilla Bosse.
Eller lilla och lilla förresten, Bosse är nog lite större än Milousan.
Nu ska jag hoppa i duschen, återkommer med lite bilder på Bosse och Milousan senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0