Blåsa bort...

Idag har det ju typ blåst VÄLDIGT mycket.
Jag och Milousan höll nästan på att blåsa bort under hundpromenaden, och håret stod som en kvast när jag kom hem igen.



Ja, det var rätt svårt att se i medvinden på vägen hem.
Nu hade jag tänkt att blogga en hel del, jag hade en hel halvtimme till godo men...
Datorn har krånglat så det står härliga till.
Och nu ska vi se film med sonen, "Thor", förmodligen inte en som jag kommer tycka om.
Men jag ser den för sonens skull.
Så...
Nu får jag logga ut.


Kommentarer
Postat av: Syster j

Jag antar att sonen älskade den? Vi har oxå sett den och vad ska jag säga för att inte vara fööör elak? Tonårspojksfilm? Å då gillar jag ändå löjliga pangpangactionfilmer med snygga hjältar å dålig story som döljs av explosioner.:)

2011-10-07 @ 09:42:44
Postat av: Bloggaren Herself

Filmen var...

ASDÅLIG!

Jag satt och superled, du slog huvudet på spiken, tonårspojkfilm.

Sonen ÄLSKADE DEN!

2011-10-07 @ 15:41:22
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0