Roligare än så här...





Lite fallfrukt...
Iår har det varit GRYMT mycket äpplen, och fina har dom varit, nästan ingen mask alls.
Jag har hittat TRE äpplen med mask i, på 4 äppelträd smockfulla med äppen.
Nu är det inte mycket kvar, det mesta har ramlat ner, jag har fyllt kylen.

Promenaden gick rätt bra idag, tyvärr var det mer folk än min nacke orkade med, men...
Det var bara att koppla upp yrvädret och se glad ut!
Milou var superglad, är helt avslappnad och avsprungen nu.
Själv satt jag i solen en stund och läste när jag kom hem, nu framför datorn och kollar bud på mönster som jag lagt på Tradera.
Jag blir konstant överbjuden, men JAG ska vinna auktionerna.
Sonen är hos en kompis.
Sambon har städat.
Armvila.
Ikväll blir det ju kalas...
Ska bli jättekul att träffa en massa släktingar, äta god mat i Lindgårdens festvåning, och hylla Moster G på hennes 80-årsdag.
Vi brukar ju kunna ha "rätt kul" när vi träffs allesammans.
Med betoningen på "rätt"  (läs SKITKUL...)
Ja, roligare än så här har jag inte haft det idag, jag lär väl återkomma imorgon med lite bilder och festrapport!
Förmodligen är jag totalt handikappad också, se där...
Jag är så djävla positiv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0