Vittjat bakmaskinen...

Oj så mycket SY det blev idag då...
Not.
Men jag och mamma gick på stan och gjorde ärenden, samt köpte en present.
En JÄTTEFIN present, jag blev nästan avis och ville ha en själv
Tyvärr kan jag inte fota och lägga upp en bild, för Syster-Yster läser min blogg från-o-till...
Men jag kan fota imorgon kanske och lägga upp efter födelsedagsmiddagen vi ska på.

När vi kom hem här hann jag hoppa i myskläder och så kom "poncho-beställaren" och hämtade sin poncho.
Hon var jättenöjd!
Skönt, och kul när något nytt blir lyckat.
Så har jag "vittjat" bakmaskinen på nybakt bröd, ätit en macka och fikat...
Nu är jag helt död.
Jag skulle vilja sy, men orkar faktiskt inte, jag orkar stirra rakt fram.
Den lilla enegin jag ens hade imorse är helt borta, uppsugen av en stadspromenad med mamma och Milou.
Milou skötte sig sådär, det märks att vi är mest ute i naturen och inte i staden, för hon har NOLL stadsuppförande.
Eller det har hon egentligen inte, men hon är betydligt mer bekväm med ensamhet och skog, än folk.
Jag får faktiskt ta och skärpa mig där, vi måste träna mer "STAD" nu.
Jag har hamnat i soffan, och ska gsnart göra en sista kraftansträngning och vi ska fixa kvällsmat.
Sen inget mer.
Invänta Idol och kanske lite snask idag också, tror jag.
Återkommer om en stund, ska fixa nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0