Orkar jag bry mig...

Nä, nu är jag VERKLIGEN slut som artist för idag!

Den här dagen har verkligen INTE varit kul, värkmässigt.
Jag är nära avlidandets brant!
Lite gnälligt på bloggen den senaste veckan, men...
Man kan ju inte vara uppåt jämt.
Kvällsmaten har fått bli utlejd på sambon, jag kan knappt röra mig nu.
Sitter som en blöt fläck i soffan och...
DÖR!
Morgondagens packning inför jobbet är redan klar.
Jag inväntar endast sänggående efter Idol.
Låter väl som en kul kväll eller hur?
Orkar jag bry mig om världen i övrigt just idag?
Nä.
Orkar jag bry mig om nå´t överhuvudtaget?
Nä.
Så det är nog bästa att jag avslutar, jag har inget inspirerande att skriva om what so ever.
Jag kommer tillbaka imorgonbitti med ett "glatt och utvilat" humör  
Slut för idag och tack för idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0