Sympati-pms...

Denna månaden har jag inte bara svår humörs-pms, jag har riktigt svår cravings-pms också!
Detta är 4:e dagen på raken jag äter godis!
Inte bra, inte bra, men jag bara måste ha.
Jag trycker i mig för kung och fosterland.
Sambon har SYMPATI-PMS och trycker även han i sig chips.
Fast om han kan skylla på hormoner vet i fan, jag tror inte han kan det faktiskt.

Har sett Idol som vanligt och gapskrattat åt Bardan med det omoderna skägget och Cissi Forss.
Cissi, hon är min nya IDOL, hon är så KUL.
Jag brukar kanske inte säga så ofta att jag älskar tjejer, men jag ÄLSKAR verkligen Cissi.
Jag skulle vilja vara hennes nya BFF.


Men hon vill säkert inte vara min.
Nu ska jag se på film, återkommer imorgon när jag vaknar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0