Plan B godkändes inte...

Dagen har varit bra, jag har fått lite gjort...
Plus solat på balkongen samtidigt!
Ritat mönster, bestämt mig för det sista i "Stoff & Stil"-katalogen, läst lite papper som behövdes gå igenom, läst min bok och...
Solat.
Ja, iskallt i trädgården, men 22 på balkongen, känns som sommaren INTE är slut när man är på balkongen iallafall.
Imorgon firar jag och sambon SJU ÅR tillsammans!
Jepp, tiden har gått fort och plötsligt har det gått sju år.
Turerna har varit hit och dit för hur vi skulle fira våran dag ihop imorgon, inget blev som det skulle.
Det SKULLE ha blivit Fårö, men "Fårönatta" förstörde hela vårat upplägg.
Fårö finns dock kvar, så det får bli en annan helg.
Plan B godkändes inte av mig, det såg så sunkigt ut jämnfört med Fåröupplägget.
Men å andra sidan är det nog bra att vi inte fick plats på Fårö, för det kommer väl vara fullt med folk överallt...
Och det vill man (läs jag ;) ju helst slippa.
Jag gillar FOLKTOMT som bekant.
Imorgon har vi en annan plan istället, det kommer nog bli MINST lika bra.
Vädret ska ju bli fint och vårat lilla "kärleksbarn" Milou får åka med
Men mer om detta imorgon.
Nu ska jag faktiskt ta min tredje kopp kardemummakaffe för dagen och handarbeta och se på "något engelskt" program på tv.
Kanske "Country home" eller nåt...?
Underbart lugn fredag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0