Fika, sola, bad, kärlek och promenader...

Shit...
Vilken dag vi har haft!
Ja, den har varit UNDERBAR och vi har haft den HELT för oss själva.
Både ställe, naturen, rubbet, bara VI och vårat nya smultronställe...



Vi började dagen med att fika...
Go´fika.



Varför så allvarlig my darling, det var ju gott ju...



Sola...



Jodå, till och med SAMBONS KLÄDER åkte tillslut av, så varmt hade vi det där i vårat lilla fiskeläger.
Här tar jag en liten "solgädda" som Moster Puff brukar säga, eller liten och liten, vi solade ju faktiskt hela dagen.
Och inte nog med det...



Okej, skulle jag doppa mig idag eller inte...?



Jodå, självklart blev det ett litet bad också!
(kolla in mitt ansiktsuttryck... ;)
Kanske inte HELT varmt i böljan, jag gissar 17 grader mellan tummen och pekfingret.
Och hade det inte varit så varmt i luften, då hade jag inte badat.
Men tack vare varm luft och vindstillla så var det riktigt skönt.



När man kom upp
Se här, sambon har fångat en riktigt badbabe med kameran!
Mäkta glad att ha genomfört årets förmodligen sista bad/dopp.








Ja, det har varit så magiskt så man tror knappt att det är sant...
17 september och där har jag badat, och går i flipflops och som gud skapat mig under handduken.











Oändliga promenadvägar, så naturligtvis promenerade vi...



När vi var mätta på sol och bad, åkte vi till Djupvik.





Och efter en dag med fika, sola, bad, kärlek och promenader...



Satt denna MEGA-hamburgertallrik som en fucking djävla smäck!
Minst sagt.







7-års paret...



6 månaders valpen...



Ja, och sen åkte vi hem, mätta på det mesta.
Vi har sett tv och film, ingen bra film, fast bildspråket och scenografin är jättefin.
Nu...
Sängen.
7-årsdagen är till ända, vi är totalt slut, alla tre.
Men vilken dag...
Jag tror jag började inlägget med att skriva UNDERBAR...
Då slutar jag med det också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0