Det är min nya Barbie...

Uppe med tuppen, frukost till mig och sonen, pussa adjö på sambon, kaffe i soffan, pussa sonen adjö, rydda hemmet, träningskläder på, Milou i cykelkorgen, cykla iväg till Hällarna.
Gå promenad, träffa hundarna Micro och Tindra, cykla hem, duscha.
Fixa en andra kopp kaffe, slinka ner i soffan och sätta på tv´n och se...
"Malou efter 10"
My god, det är ju så här som det SKA vara ju!
Tidig morgon, allt avklarat och så är man färdig vid 10 så man kan se sitt favoritprogram!
Yes, I LOVE.
Love.
Love.
Love.
Ja, så nu är jag trött.
Nä, jag bara skojar, tvärtom, energin flödar när man är klar så här tidigt!

Igårkvälls höll vi iallafall att skratta ihjäl oss...
Åt stackars, söta, fina, lilla Milou.

Sonen kom nämligen ut i köket, i sin FULA rastafari-mysse (som jag virkat ja, misslyckat projekt...) och sjöng:
"Don´t worry about a thing, cause every little things gona be alright, don´t worry..."
Och svängde lite Stevie Wonder-aktigt till sin egen sång.
Jag sa i vanlig ordning:
Jaha, är det sånt DÄR du går och sjunger hemma vid pappa...?
Och så skrattade vi.
För DET sjunger han nog INTE hemma vid sin pappa.

Så slängde sonen på myssen på Milou, och med hennes hängade öron...
Var hon ju en PERFEKT KOPIA av en Bob-Marley-rasta-vovve!
Jisses, och jag började prata lite rasta:aktigt och låtsades att det var Milou som sa det.
Vi skrattade så himla mycket, för hon var så SÖT och jag så rolig.
Tyckte jag och sonen iallafall



Och stackars Milou...
Ja, hon fick bara stå ut, och jag tänkte:
"Herregud, detta är inte min hund, det är min nya BARBIE!!!"
Madde 40 leker inte med dockor och Barbies längre, nä, hon leker med sin nya hund.
Ja, man har inte roligare än man gör sig, som jag alltid brukar säga.
Och Milou verkar tycka om mig ÄN SÅ LÄNGE iallafall
Nu...
Ska jag göra annat, för "Malou" är slut.
Vi ses senare!


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hon klär verkligen i mössan, färgmatchat och fint!

2011-09-20 @ 14:04:21
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Bloggaren Herself

Visst gör hon, lite stor kanske bara.

Men hon ska väl spara ut öronen så kan hon stoppa in dom i mössan sen, som en ÄKTA rastabrud ;D

2011-09-20 @ 17:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0