Rasismen har nått spermabankerna i danmark...

Jag bara MÅSTE börja med vädret idag igen:
HERREGUD vilket underbart väder det ÄR!
Sommar ju för fasiken.
Solen och värmen består, and I just LOVE it.
Såg som vanligt på väderprognosen imorse, och värmen verkar bara fortsätta, till och med till nästa helg.
Sjukt härligt, jag blir så lycklig.
Sol, sol, sol och åter sol.
Och varmt.
Vilken tur att jag köpte en regnställ till denna hösten, det verkar hålla borta det dåliga vädret.
Ja, jag blir lycklig.
Idag skall jag virka i solen på balkongen.
Suprise

Vad hände igår då?
Jo, det blev något folkligt, det blev marknad!
Jag som inte skulle åka på någon marknad iår hade jag ju bestämt, men igår ville Chifen, så vi drog ut till Klintehamn city!
Och det var ju faktiskt supermysigt. 
Lagom med folk, massor med stånd och mat.
Jag köpte en påse hemkokta gräddkolor av "Klass 9A" och sen bara ögonshoppade resten.
Vi hamnade på BULLBODEN och fick ett bord på "Gräddhyllan" mot Donnersgatan, ute i solen.
Det var kanon.
Det blev kaffe och en kanelbulle som var stor som ett dasslock, ett väldigt stort dasslock.
Och inte nog med det...
Det var en trubadur som satt och spelade medans vi satt där.
Så vi fick bra bord, gott kaffe med bulle, kunde spana på folk och lyssna på bra musik.
Kan man ha det lyxigare?
Nä, det kan man nog inte!



Inne på Bullboden såg jag en skylt när jag stod i kö, som jag var tvungen att fota...



"Livet är kort, ät kakor..."
Så himla sant som det är skrivet!
Det var iallafall en väldigt mysig lördag på marknaden igår.

Idag, nu är jag hemma och ska njuta på annat sätt, på NÅGOT sätt.
Har jättevärk fortfarande i nacken och ut i armen, jag blir LÄTT knäckt på det faktiskt.
Jag försöker skjuta det ifrån mig, tycket att värken borde lägga sig...
Men det gör den inte.
Jag blir mer och mer irriterad i humöret märker jag, just för att det maler på hela tiden.
Det ger inte med sig som det brukar.
Ja...
Men det är ändå inget att göra åt, jag hoppas på det bästa.
Såsmåningom.
Livet går ju på som vanligt ändå.

Läste förresten en lustig notis i tidningen förut...

En spermabank i Danmark har slutat ta emot sperma från RÖDHÅRIGA MÄN, för efterfrågan på "rödhårig sperma" är:
= NOLL.
Ingen vill ha en unge med rött hår!
Va, vem minns inte "BIRK BORKASON" i Ronja Rövardotter?
HAN var ju söt!
Pippi var ju också söt, fräknig och busig.

Jag citerar:
"Att rött hår, nedsatt syn, viss fetma ses som genetiskt MINUS är välkänt.
Och helt obegripligt.
En knubbig rödhårig unge är sötare än en ekorre med drink med drinkparaply!"
Slut citat.

Ja, nu har RASISMEN även nått spermabankerna tydligen.
Ja, och jag får väl erkänna, mitt värsta FÖRR, det var att få ett barn med rött hår.
Eller att jag själv skulle ha rött hår, men det har jag ju nästan fått LITEGRANN nu när jag tonat mitt hår.
Röda pigment har kommit fram i mitt underhår.
Varför har jag då INTE gillat rött hår tidigare?
Ja, inte vet jag, jag bara TYCKTE så.
Förut.
Men jag har faktiskt ändrat mig, jag tycker rött hår är jättevackert nuförtiden.
Och...
Ser man dessutom en person med tillhörande FRÄKNAR, då är det ju ännu vackrare.
Mer karaktär än oss blekfisar.
Rött hår är lite mer exotiskt än blont eller brunt.

Men i danmark vill nu ingen få en unge "på konstgjord väg" med rött hår!
Tycker danskarna ska se sin egen serie (som jag bara ääääälskar...) "100 procent bonde"/ "Bonderöven"...



Och omvärdera den där rödhårs-rasismen!
Där har dom en snygg, mysig, rolig, händig, driftig, arbetsam karl...
Som är RÖDHÅRIG!
Vem skulle inte vilja bli kysst av den här karln, ja JAG skulle definitivt vilja det!
Jag har ändrat mig, kom igen danmark, ändra er NI OCKSÅ.
No moore rödhårs-rasism!
Låt den rödhåriga sperman flöda, låt små rödhåriga ungar översvämma erat land.
Rött är sött!
P.s. Sambon var rödhårig som barn, nu är han mörk.
Det KAN växa bort också i värsta fall, OM man ångrar sig D.s.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0