Var finns pappan?

Jag tar tillbaka vad jag skrev nyss om Idol.
Roshana vinner INTE, det gör däremot MOLLY!
Hon är ju så bra så man smäller av, vilken röst.

Och appropå tv, så är det ju två älsklingar som jag INTE borde se när jag ska gå och lägga mig på kvällarna, Filip och Fredrik.
För jag blir pigg av allt fnissade och skrattande.
Igår var inget undantag, dom gjorde så jag blev pigg och vaken igen.
"Breaking News" har väl varit lite lagom svajigt, men på sluttampen har det blivit lika bra som alltid när dom där två är i farten.
Och den där 100-åriga pantertanten som varit med...
Jag skulle vilja att hon var min mormor!
Hur skön får man bli?

Igår...
Var så även den där SUPER-idiot-KNÄPPGÖKEN/Hollywoodfrun, Gunilla med i programmet.
Hon ni vet, den numera berömda barnmisshandlaren.
Hon som i förra programmet tvingade sitt lilla barn sjunga och uppträda i en djävla "Disney-prinsessklänning" på någon djävla skitresort.
UPPENBART mycket SJUK och medtagen i feber och halsont.
Hon som tror att hennes barn har en större talalng är vad hon tyvärr har.
När barnet dessutom kräks innan uppträdandet, så säger Gunilla inne på toaletten, något i stil med:
"Det var jag som bad GUD att du skulle kräkas..."

Jag är helt övertygad om att gud APSELUT inte skulle vilja att Erika/barnet skulle straffas på det sättet, och framkalla den där kräkandet om den där djävla kärringen till morsa bad honom.

Han borde istället sända ett straff över Gunilla-mamman, ett hårt straff.
Han borde låta någon STOR, typ en jätte, kräkas väldigt mycket och väldigt länge över henne.
Koppla in Soc, för hon är ju helt sjuk i huvudet.
Ja, hon tror att hennes dotter typ kommer bli den nya Celine Dion, hon tror dessutom att hennes dotter kommer tacka henne om X antal år när hon har breakat inom popvärlden.
Eller hur...
NOT!
Vet ni vad jag tror?
Jag tror att det där stackars barnet kommer få anorexi, kanske något annat självskadebeteende och sen behöva ÅRTIONDEN av terapi.
Om hon överlever mentalt alls.
Tankarna går direkt till Michael Jackson, Judy Garland, Drew Barrymoore, Britney Spears och alla andra barnstjärnor som det gått åt helvete för.
Vissa klarade sig, vissa tog sitt liv.
Jag tyckte förra säsongen var lika bedrövlig för den lilla tösen.
Jag blir rent förbannad när jag ser kärringen på tv och vill slå henne på käften.
Min fråga är dessutom:
VAR FINNS PAPPAN???
Nu ska jag gå och sova, imorgon blir en ny, men TUFF dag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0