Förvånad...

Idag blev jag förvånad!
Hade ingen klocka när jag steg upp imorse, för mobilen låg i ett annat rum.
Gick ut med hunden, fixade frukost och kaffe och hade faktiskt ännu inte tittat på klockan i köket.
Satte på tv´n och fick se att klockan bara var 08.10!
Nämen, hade jag fått gissa då hade jag nog stigt upp vid kvart i nio eller nå´t, och att när jag satte mig lutade det åt kvart över nio, men så var det tidigt.
Så glad jag blev, för jag var uppe sent, la mig sent och läste natuligtvis...
Ja, ni vet vem.
Och att jag sen vaknade av mig själv och faktiskt var pigg tidigt.
Skönt!
Dagen blir så mycket längre och man hinner med så mycket mer, I like.

Jag har en spännande dag framför mig!
Det blir stadspromenad med vovven, så snart som möjligt.
Sen ska jag till tygaffären för att kolla lite, eftersom jag fick lite inspiration igår 
SY klart klänningen till "Lilla B" och förmodligen, om jag orkar, börja på en ny!
Jag ska även fota min vackra bokhylla i boden, och lägga ut till försäljning på "Hela gotland.se".
Den ska bort, jag har ingen plats för den här inne och det är ingen idé att spara den i källaren heller...
För jag kommer aldrig ha plats för den.
Bättre att sälja den så den kan glädja någon annan istället!
Vädret ser ut att bli kass, så jag tror vi kan vara inne med gott samvete och pyssla idag.
Nu ska vi iväg innan det blir dåligt väder, vi ses senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0