Yes, äntligen shopping...

Idag...
Äntligen har man kommit utanför dörren "på riktigt" liksom.
Jag kände mig riktigt fit for fight och ut kom vi.
Ja, idag åkte vi först till Klokbokens lillasyster i Spånga och fikade med familjen igen, hade supertrevligt.
Sen drog jag och Klokboken till Bromma och ett köpcenter!
Yes, ÄNTLIGEN blev det lite shopping.
Jag fyndade en klänning på HM för 79.90 och en baströja för samma pris.
Så var det ju 10% på det...
Fyndigt värre.
Så där gick vi runt och tittade, provade kläder och shoppade, och ute vräkte regnet ner.
Tack gode gud för shoppningcenters!
Sån lyx har vi ju inte hemma, fast det är ju klart...
Man kan ju alltid åka till Rusta, det är ju som ett litet mini-mall

Så hann vi med att äta kvällsmat innan allt stängde, och sen åkte vi hem.
Det har varit full fart idag med andra ord.
Äntligen börjar det röra på sig.
Imorgon blir det STAN, Stockholm, äntligen in till stan.
Jag ska ta mig till Söder imorgon, och strosa runt bland små inspirerande butiker.
Såvida jag inte inte stannar hemma i Klokbokens soffa då kanske...?
Nä, jag tror inte det, jag är rätt färdig med den nu.
Nu ser vi "Mästarnas mästare", och vi...
Ses imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0