Ingen vila...

Ja, det var bättre imorse än nu.
Nu har jag ont i halsen, för jag har inte fått vila här, OCH dessutom ont nacken igen.
Men så har det varit djävligt tjafsigt här hemma, det är ju städdag!!!
Känner jag mig varm igen.
Feber?
Ja, det får vi hoppas att det inte är.
Nacken värker såklart för att jag varit, är, förbannad och det kändes ju djävligt onödigt.
Plus att jag gjort "förarbete" innan sambon skulle städa.
Dumt, ja, men det är som vanligt.
Plus att jag sköter all tvätt, upp och ner, hit och dit.
Så nu har jag ont i nacken och halsen då som sagt, får vi hoppas att det är borta imorgon.
Annars blir jag galen.
För jag SKA ju vara frisk imorgon.
SKA.
Detta hade vi kunnat ta när jag kommit hem igen, inte nu.

Som vanligt, kul nästan jämt.
Bra imorse, skit nu.
Nu ska jag vila, det jag borde gjort HELA DAGEN.
Vila, vila, vila.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0