Nyheten vi alla väntat på...


Kan bara konstatera EN sak:
Jag älskar nätet.
Vilka underbara idéer och uppslag man kan få.
Ikväll har jag fått grymt mycket bra idéer och blir dessutom sjukt taggad att sy imorgon.
Skall nog testa en annan version på "Lilla B´s" klänning kanske.
Dessutom...
Jag kanske skulle hoppa på något... utländskt...?
Mhm, jag har lite jag pular med i hemlighet nu, lite sådär i skymundan.
Livet är så spännande just nu.

Annars...
Nyheten vi alla väntat på, något jag redan visste egentligen, men nu finns det svart på vitt.
Något POSITIVT för oss godisgrisar som älskar choklad och tror att vi är så onyttiga.
Never mind att dom ännu ska komma på en ny version som ska öka förbränningen...
Jag tycker vi koncentrerar oss på den första meningen i nyheten, iallafall vi gottegrisar :

"Ät choklad och gå ner i vikt"

Vi hyllar chokladen - medan forskarna jobbar på en ny version som ska öka förbränningen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0