ShabbyChic blomman...

Pysselhörnan rapporterar:
Min första någonsin, egentillverkade ShabbyChic blomma...



Och som vanligt blev jag nöjd, för att vara första försöket dessutom.
Den passar dessutom PERFEKT...



...ihop med klänningen!



Jag hittade organzatyg i samma färger som klänningen, och köpte tre olika, skimrande bitar, typ 10 cm breda.
Ja, det blev helt enkelt PRECIS som jag tänkt mig, helt rätt stil som jag vill uppnå.
Jag har inte hunnit baka idag, det får jag göra på onsdag.
Men det blev en tur till ÖB, syaffären där jag köpte tyger och tråd, och sen kom Nybyggarna hit och levererade en KLÄDSTÄLLNING från Ikea som jag ska ha i boden!
Toppen.
Vi fikade och snackade lite skit.
Som vanligt med andra ord 
Men nu har jag inte tid med er, jag sy vidare på själva klänningen, återkommer senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0