Stoff & Stil besök...

Så kom vi då äntligen iväg jag och Klokboken, till STOFF & STIL!!!!!


Och var jag glad, eller vad jag glad...???????
Ja, ni får väl gissa själva.
Jag skrev till Nybyggarkussen:
"Ord överflödiga, jippiejahooooo!"
Min kusin svarade:
"Oj, oj, oj, jag förstår att ord blir överflödiga, nu vet du hur det är i himlen..."
Ja, nästan som att dö en smula och hamna i himlen minsann, Sing halleluja!
Men fick jag beslutsångest eller fick jag...?
Det kan ni skriva upp att jag fick, herregud och amen.





Vi hade 1 timme och 15 minuter på oss, men jag kan säga så här:
Jag blev helt blockerad.
Jag visste fan inte VART jag skulle börja, jag skannade hela butiken först, tog det jag VISSTE jag skulle ha...
Sen tog det stopp.
Jag sprang liksom fram och tillbaka, hit och dit, fick hjänsläpp och beslutsångest.
Jag kunde inte ens välja 10 trådrullar, så illa var det.
Så tillslut så rann tiden ut, SKITSNABBT, och jag hade bara fått ihop fem tyger, så SÅ fick det bli.
Jag var nöjd ändå...




Dessa och ikatprinttyget som jag redan har, men jag köpte mer eftersom det är säsongstyg.
Och...


Bara LITE smått och gott, alltså det jag visste att jag skulle köpa.


Det var dock en LAGOM NÖJD, men stressad Madde, som kom ut från affären!
Däremot har jag redan en liten lista till Klokboken som jag ska ge henne så HON kan shoppa lite mer till mig när hon åker dit nästa gång.
Hon bor så himla nära 
Tilläggas ska att Klokboken blev lätt blockerad hon också och kom inte ut med en endaste pinnal från "S&S".
Hon gick lika mycket kors och tvärs som jag och kunde sen meddela:
"Jag rekar bara idag, jag får åka hit när jag får lön, jag kan inte bestämma mig!"
Nä tänk, jag förstår PRECIS vad hon menar.
Men, jag kom dit iallafall och KUL var det, och söta tyger fick jag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0