Urk, sa vampyren...

Tack Svt Play, du har nämligen räddat min dag!

Har legat helt stilla på soffan och sett, i denna ordning:
1. Coacherna.
Som jag har missat förut, men tagit igen nu, jättebra och småfnissigt kul serie.
2. Robins.
Alla avsnitt som jag missat har jag tagit igen, fick skratta rejält.
3. Högklackat.
Sådär kul, men något litet skratt bjöd det på iallafall.
Och nu tillsist:
4. Skavlan.
Sista avsnittet!
Ja, så som sagt, TACK Svt Play för alla skratt under dagen, och för att jag hunnit ta igen sånt som jag missat.
Nu står det vidare mellan Dox-dokumentärerna "Love during wartime", "Sara Palin, you betcha", eller något familjedrama som heter "En passion för Mr. Letcher".
Ja, jag betar vidare i "missade program djungeln" och imorgon ska jag plöja igenom alla missade program i "Svenska dialektmysterier".
Kul nästan jämt!

Annars så har jag precis klämt i mig dagens ANDRA vitlöksklyfta.
Ut bakterier eller virus ur min kropp, UT!
Jag har för tillfället helt tappat både smak och lukt.
Det ända som känns är:
Väldigt stark vitlök i både gom och näsa.
Fast det kände jag ju iofs redan vid dagens första vitlöksklyfta, men nu är det etter värre.
Superettervärre typ.
Gissar att jag blir rätt själv i vardagsrummet ikväll.
Behöver nog inte heller vara rädd att någon vampyr ska komma och hoppa på mig, det känns rätt tryggt på den fronten också faktiskt.



Ja, det var "de hele".
Nu ska jag kolla vidare och reparera mig sjuka kropp.
Återkommer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0