Ny idé...

Vi har sett "The Decendants"...



En bra film, väl värd att se.
Vi har inte sett den på bio, för den går inte här.
Vi har inte hyrt den, för den är inte släppt på dvd ännu.
Men...
Vi har sett den likväl.
Hur...?
Go figure 
Virkat har jag gjort, men la ner nu när klockan blev 21, orkade inte mer.
Sitter mest och längtar till imorgon när jag ska sy, och baka kladdkakemuffins till sonens skolcafé.
Det kanske jag längtar mindre till , men det gör jag direkt på morgonen så är jag av med det.
Vill att det snabbt, snabbt ska bli måndag!
Symaskinspedalen i botten, VROOOOOOOOOOM.
Har även fått ytterligare en klädidé idag, med det enfärgade oranga tyget jag har i mitt arbetsrum.
Det kommer bli ett linne, superenkelt och såklart...



... med Simon & G, såklart!
Lite så här, som jag bara kluddat ihop i paint, tänker jag mig det hela...


Axelbandslöst, enkelt gummiband upptill som håller uppe allt, och Simon & Garfunkel nere i ena hörnet.
Jag kommer bli grymt nöjd med detta, när jag väl fått till det!
Nu ska jag gå och lägga mig, vi ses imorgon.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0