Kimpan...

Solen sken, värmen steg ute...
Jag tog på mig kläder och så gick vi ut i det sköna vädret jag och Milou.
Kanske dumt, men vi var tvungna att få luft.
14 grader och superskönt, och på väg till Hällarna mötte vi i en trädgård...




... "Kimpan"!
En URSÖT liten valp som var en Cockapoo, blandning en mix mellan cocker spaniel och pudel.
Men trots att han var 10-12 veckor...
Var han dubbelt så stor som Milou!
Jag höll på att skratta ihjäl mig, och hon den lilla haren, försökte leka med honom...
Fast hon tyckte han var "lite stor", lite halvläskig men ändå KUL, för hon kunde ändå springa ifrån honom.
Han var lite för klumpig och hade inte så mycket ork i sina små valpben.
Men säg å andra sidan vilken hund som INTE är större än Milou, det skulle vara en chiuaua isåfall 
Jag knäppte en liten bild på sötnosen!
På hemvägen såg jag att bara på någon dag har gräset börjat komma upp ur fjolårsgräset...


Det börjar bli grönt och skönt 
Nu sitter jag med lite kaffe i soffan, nyduschad och fräsch, har svept av golven med dammsugaren också.
Tycker att jag hunnit med en hel del idag, det sticker fortfarande i halsen...
Jag ber till gud att det verkligen INTE tar ett varv till med en ny förkylning.
Nu ska jag skära till lite tyg, sen stänger jag syfabriken för idag!



Kommentarer
Postat av: Tette | Livet med kanin

Soho, hoppas du har haft en bra dag & att allt är bra med dig! :)

Vad hittar du på nu då? Kram

2012-04-11 @ 17:54:31
URL: http://misstette.blogg.se/
Postat av: Bloggaren Herself

Allt är bara bra här, och hoppas det är lika bra med dig!

Nu ska jag skära ut tyg till en ny barnklänning som jag ska sy imorgon, sen bara ta det lugnt och kolla på tv! =D Kramkram

2012-04-11 @ 18:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0