Något att fundera på...

Vaknar upp med nackvärk och sträv hals, inte ett optimalt uppvaknande med andra ord!
Men jag tar det lugnt.


Eller jag och Milou tar det lugnt.
Chillar i soffan, dricker en extra kopp kaffe och myser!
Och är det kärlek när våra blickar möts eller är det...?
Jo, det är det.
Minst sagt
Solen har börjat lysa, jag skulle vilja ut och röra på mig, men eftersom halsen känns sträv som sandpapper vet i fasen om jag ska ge mig ut idag.
Kanske vi kan gå en sakta promenad, fast det blir det ju aldrig med oss två.
Det blir alltid tempo.

Så tittade jag på den misslyckade barnklänningen idag.
Och kände helt plötsligt att den kanske inte var så begravningsaktig ändå.
Fast för "tung i botten" är den trots allt.
Men ful var den inte, jag tycker mer och mer om klänningen ju mer jag ser den.
Funderar dock på HUR jag ska gör med nästa klänning i just det utförandet...?
Ska jag vika dubbelt med tyg nertill (som orginalet har) så kommer varje klänning bli "tung i botten".
Eller ska jag sy upp kanten nertill blir det ju inte lika snyggt som orginalet.
Hm...
Något att fundera på tills det blir aktuellt.

För övrigt har jag en ny favorit...


Sebastian Millons små animationer.
Speciellt älskar jag den återkommande lilla kaninen som är så himla våldsam...


Tycker det påminner mig om här hemma, det är inte hunden som är tuffast i den här familjen som bekant...
Det är ju Leo, kaninen.


Ja, jag sitter och småfnissar för mig själv.
Nu sitter jag och funderar på promenad eller inte...
Men halsen gör ont.
Jag avvaktar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0