Feber...

Senaste nytt:
Jag blir så ledsen och trött...
Vaknar här av att bästisen ringde och väckte mig, och kan konstatera efter att ha vaknat till ordentligt att jag är DÅLIG igen.
Kan knappt svälja.
Nej, nej, nej, inte bra.
Kroppen kändes öm.
Tog febern, hade 38, min vanliga temp ligger på 36.5, så jag feber.
Ringa jobbet ligger nära till hands, jag kan inte pressa kroppen mer nu, det har varit för mycket och länge med sån här skit efter jul.
Jag har ju bara varit pigg i två veckor sen senaste gången (eller är det ens 2 HELA veckor????).
FAN att sambon och sonen varit risiga i påsk.
Fan, fan, fan.
Ja, fan är allt jag kan säga, jag har blivit omsmittad.
Nu har jag inget mer att skriva, jag vill bara gräva en grop och lägga mig däri.
Gåd bajs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0