Vad skit som helst duger...

Okej...
Nu har jag sett ALLT på Svt Play som jag ville se.
Sitter nu och ser på tv-program som pendlar mellan husjakt i Italien, modeprogram, mäklare i Los Angeles och slott i sverige.
Ja, vad skit som helst duger.
Och jag orkar inte ens bry mig.

Hunden...
Var ute med mamma i trädgården och kissade.
I ett obevakat ögonblick lyckades hon tydligen få i sig KATTBAJS.
Men va--fa---n---!
Det blev en "framvagns renovering" med munspolning.
Jag orkade INTE vara pedagogisk matte idag, jag bara var arg och spolade ur eländet väldigt bryskt.

Kvällsmat blev:
1 fralla med vitlökssmör.
(yummie, not!)
Sista vitlöken på ett tag, jag mår verkligen illa av smaken.
1 skål med fil och flingor.
1 kanelbulle med smör.
1 kaffe.
Inte ens DÄR orkar man anstränga sig, det ekar dessutom tomt i kylen.
Filen smakade skit efter vitlöksmackan.
Ja, det var denna lilla uppdatering.
Tack-o-hej, leverpastej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0