Babyfilten klar!

Så var den ÄNTLIGEN klar!
Babyfilten då alltså, jag ska fota den i bättre solsken imorgon, så färgerna blir lite klarare, för idag hann solen försvinna, jag blev klar lite för sent...
 
 

 
Ja, den blev faktiskt riktigt fin, finare i färgerna än jag fick fram i dessa två bilder.
Men som sagt, jag fotar om imorgon.
Vid 14.30-tiden blev det faktiskt sol här igen, så jag gick ut och satte mig i bersån och virkade i bikini.
En kompis kom förbi och hälsade på en liten stund...
Ja, det var det liksom.

Nu har jag varit och köpt godis.

Kommer faktiskt inte ihåg NÄR jag köpte godis sist, den upplysningen var rätt otippad va?
Men det är faktiskt så längesedan så jag kommer inte ihåg.
Och...
Så har jag hyrt film.
Vi ska se...

 
Hungerspelen!
Ja, jag kunde inte hålla mig, jag skulle vänta tills sonen läst åtminstone första boken.
Men då hade jag fått vänta tills jag ligger i min grav typ!
Och som sagt, jag kunde inte vänta längre, jag vill så GÄRNA se den.
Återkommer med "tummar upp" eller "tummar ner" efter jag sett den 
Vi ses senare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0