Hellre fly än illa fäkta...

Alltså här är det en himla berg-o-dalbana och snart vet man inte åt vilket håll man ska vända häcken.
Har sovit som en kratta, gått in på Hemnet för att leta hus på landet och vill bara flytta ifrån det här rucklet fortast möjligt innan taket faller ner över huvudet på en.
Jag blir sååååååå trött.
Idag känns det som:
"Hellre fly än illa fäkta!"

Samtal ska ringas, saker måste kollas upp, ute är det toppenväder, sol och varmt varenda djävla dag och min sista semestervecka går åt att sitta i stan, åt handlingsförlamning och...
Göra påtvingade ärenden.
Jag hade ärligt talat HELLRE gått till jobbet för att skingra tankarna och tänka på annat.
Men det ska jag iofs på lördag.
Jag kan liksom inte ens hantverka, har ingen lust.
Så nu kavlar jag väl upp armarna och tar tag i det som behövs göras av "tråkigheter, IDAG på dagen...

Sen ska jag hänga lite med Lilla Sunshine på eftermiddagen en stund, DET lär väl skingra tankarna något iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0