Jag hittar ingenting...


Och här skulle jag lägga upp bilder från idag, men det kan jag inte!
Jag hittar inte den ytterst NÖDVÄNDIGA sladden nämligen.
Jag hittade inte min musikspelare förut heller, när jag skulle ut och gå med Milousan.
Jag förstår inte VART alla prylar jag behöver har tagit vägen?

Jag har säkert lagt dom på ett bra ställe...
Vore bra om jag KUNDE HITTA det där BRAIGA STÄLLET också!!!!


Ja, så det blir inga flashiga bilder från stranden idag, tyvärr!
Men vi hamnade i Björkis, no suprise there precis.
Sol, blåsigt, men det var inte lika blåsigt som gårdagen och jag badade två gånger idag.
Hundbästisen kom ut med guddottern, Moster Puff med barnbarn och svärsonen, så sonen hade "hopp-&-lek" med "kusinerna hela dagen.
Ikväll är han helt slut.
Kompisen "Kossan" kom också ut på sluttampen, fullt hus på Brännhaga med andra ord.

Guddottern hade bakat URGODA bullar som det bjöds på.
Jag tog två.
Ja, jag hade lätt kunnat klämma tre, men så får man ju tänka LITE på figuren också 
 
Kom hem, ut och promenerade med hunden, vi tog rundan ut mot Snäck.
Men när jag kom till Kärleksstigen blev jag fjompig.
Inte en kotte gick där in i grönskan, och det enda jag kunde tänka på var:
Våldtäktsmän och blottare som inte åkt fast!
Det var bara jag och min lilla, fåniga, noll-skrämsel-hund, så jag valde vägen istället och gick inte längre än till kyrkogården och sen ner Strandpromenaden.
Och där var det ju smockat med folk.
Urskön promenad och vi höll ett högt tempo.
Ja, och så har vi klarat av mat och dusch, sonen klippte gräset åt mamma medans jag var ute och gick.
Nu ska vi se "Sleepy Hollow" med Johnny Depp, mysa i sovrummet med tända ljus.
Sambon är nämligen ute med älskarinnan, dvs han golfar 
Vi ses imorgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0