Jag var ute efter...

Uppe...
Men idag var det trögt IGEN!?
Hur är det möjligt, jag somnade ju tidigt.
Nåväl, jag är uppe och halvvägs igenom min morgon innan jag ska till jobbet.
 
Så vann jag ett mönster igår.
Det blev SVINDYRT!
 

 
234 spänn betalade jag för ett mönster som EGENTLIGEN bara kostar 34.95 kr.
Bara det att mönstret finns inte i Sverige, utan i butiker i Danmark och Norge och portot kostar massor om man ska skicka efter det från nätet.
Så...
Jag la ett djävligt högt bud, hoppades sen att jag INTE skulle vinna för det var en annan budgivare som var het på gröten...
Men hon la ner sin budgiving och jag vann.
Hurra.
Inte.
Nä, det var verkligen, verkligen, verkligen INTE värt det.
Jag var mest ute efter...
 
 
... denna modellen av mössa.
Ja, så nu sitter jag här med ett svindyrt mönster, kul med mönstret, men som sagt:
So not worth it!
 
Så såg jag ju "Dallas" igår, och det var ju bra ändå.
Det är samma gamla Dallas där alla blåser alla, och Bobby är snällast som vanligt.
Tydligen är det "Dallas" ikväll igen, jag ser det om jag kan, och hoppas på att J.R nu är så elak så man baxnar 
Nu måste jag hoppa i duschen, jobbet väntar.
Vi ses imorgon, tjing, tjing.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0