Krusbär och tvätt, samt lite ÖB...

Här har det tvättats, och tvättats och tvättats.
En djävla massa tvätt blev det, jag låg liksom lite efter, men NU är det gjort.
Varit på ÖB och handlat nödvändigheter, plockat en djävla massa krusbär...
 

Närmare bestämt 4 liter, det gick i rekordfart, som sen skulle snoppas...
 

 
Det gick inte lika fort kan jag meddela.
Men, nu är det gjort och imorgon blir det krusbärspaj!
Sen måste jag plocka av mer, koka sylt och även frysa in, vi har rekordår på våra krusbärsbuskar iår.
Trött hund i trädgården...
 
 

Så har jag suttit och läst, det ska jag göra en stund till, sen ska vi gå ut och ha TREVLIGT.
Middag och dans för mogna tanter på "Los Munkos"/ dvs Munken 
Inga gubbar och HELT FÖRÄLDRARFRITT.
Tjofräs.
Vi ses imorgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0