Manglad & gullebilder...

Och hur känns det nu då?
Jo, tackar som frågar, som om jag gått igenom en mangel och tappat hjärnan redan INNAN jag blev manglad.
Sen blev den manglad i efterskott.
Så...
Jag är helt väck just nu.


Jag satt i telefon HELA förmiddagen, kollade både det ena och andra i den här "avloppsfrågan", ringde och rådfrågade, kollade och skrev upp.
När jag var klar med det satt jag och försökte läsa i trädgården, skitvarmt, men kunde knappt koncentrera mig.
Det var nästan så jag bara satt och stirrade på samma sida i boken hela tiden.

(som ni märker har jag FÖRÄLSKAT mig i den här lilla "Pffffff-smileysen, hans sinnestillstånd och skylt passar mig så bra förtillfället... )

Ja, men SEN blev det action iallafall för Lilla Sunshine kom!
Ja, då kunde jag släppa all skit för ett tag och bara leka, läsa böcker OCH...
Ta tillfället i akt att fota henne i några av mina barnkläder 
Och barn + djur + barnkläder gick kanoners!
Jag visar bara lite bilder jag tagit bakifrån på kläderna, eftersom jag inte fått "ok" av bästisen att använda bilderna framifrån ännu.
Eller Lilla Sunshine, fast då hamnar hon i "Stickqvick-butiken" iofs.
Lilla Sunshine i "Rockstar byxorna"...
Och den oranga klänningen...
 
Och så lite gullebilder där kläderna kanske inte syntes så mycket, några var väl också lite suddiga, men djur  barn blir ju alltid så gulligt ändå...
 
 
 

 
Här, Milou...
ÄT!
 
 
 
Och så fick jag in en sån klockren bild på Milou och Lilla Sunshine så det var inte klokt!
Dom var så gulliga där dom båda sitter, Lilla S på huk och Milou på rumpan, båda tittar rakt in i kameran och vinden blåser deras hår respektive öron blåser åt samma håll.
Jag önskar jag hade kunnat lägga upp den, för det var ett "Kodak moment" som hette duga.
Ja, Lilla Sunshine fick mig att tänka på annat idag, ikväll har vi tagit beslut i "avloppsfrågan", sambon hade den klokaste åsikten i frågan...
Så då kör vi på det.
Imorgon ringer jag och fixar allt, sen kommer vi åka och bada.
Både mamma och jag KÄNDE faktiskt att nu måste vi bara släppa detta och slappna av, åka iväg...
Så då gör vi det.
Nu ska jag och sambon gräva ner oss i sängen och se "Laxfiske i Jemen" av Lasse Hallström...
 

 
Återkommer med recension imorgon!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0