Så var man 41...

Så var man 41...
År ung...)
Bara så där.
Över en natt.
Herregud.
41 på riktigt.
Shit.
Jag blev firad med sång på jobbet och fick en tavla...
 
 
... på mig och sambon, baserad på den här bilden...
 
 
Superfin tavla, och jag blev jätteglad! 
När jag kom hem fick jag av sambon ett hängsmycke till mitt "Thomas Sabo" halsband och pengar som ska spenderas på "Stoff & Stil" när jag kommer till Stockholm i september eller oktober 

Vi ska fira lite i eftermiddag, bara familjen, jag bakar något litet.
Eftersom jag avstryrt all firning i övrigt, JUST IDAG...
Dels är jag "mellan två arbetspass" och dels trodde jag inte att vi skulle ha varken vatten eller avlopp...
Bara det att killarna på Bravida blev klara på EN DAG!!!!
Hurra!

Här hade jag fixat med att få duscha på jobb och så hade sambon fixat med dusch och toa i ett hyreshus längre bort.
Men det blev bara en dag med ingen tillgång till toa och dusch, och då var jag ändå på jobbet.
Men...
Alltså har jag lagt ner något större firande.
Jag bakar något till oss, och sen firar jag nästa vecka istället 

Och idag, senast fredag...
Ska jag ta tag i skuldfrågan vad gäller vårat avlopp!
Nu när det värsta är över vad gäller slangen som fastnade i avloppet, filmning och undersökning av avloppet, samtal, offerter, priser, beslut...
Så måste ju någon ta sitt ansvar.
Man kan ju säga att jag har lite att fixa med typ.

(Obs, det är jag som är dinosaurien...)
Ja, så nu ska jag även betala det där svindyra mössmönstret.
Vi ses senare, tjing!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0