Bergis...

Ärligt talat...
Dagen är snart slut och jag är överlycklig över det.
GUD så seg den har varit som ni säkert förstår.
Men om en stund så kan jag borsta tänderna och krypa ner i sängen.
Inte en sekund för tidigt.
Jippiejahoo.
Fast jag slår vad om att sekunden som jag lägger mig i sängen så blir jag klarvaken och skitpigg.
Bergis.
 
Jag har hantverkat lite till här i soffan.
Testat idéen jag fick inatt, körde dock fast igen.
Måste nog fiffilura lite till på den.
Imorgon måste jag dock försöka få lite luft, förkyld eller inte.
Alltså rent konkret har jag ju bara suttit här i soffan sen i lördags, för då var det snöstorm och sen soffan hos bästisen på kvällen.

På söndagen var det töväder och lite regn, jag var inne hela dagen och blev ju risig framåt kvällen...
Då jag trodde det var pastan.
Sen drog brakfökylningen igång på måndagen och här har jag blivit sittande.
Imorgon måste jag få lite, lite luft, börjar få ont i ryggen av allt sittande, det är inte min kropp van vid.
Men...
Okej då, vi får väl se vad förkylningen "säger" i min kropp imorgon, det viktigaste är väl att jag fixar att gå och jobba på fredag i alla fall.
Jag börjar bara tröttna på soff-fan här.
Tack för idag, det har varit en skitdag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0