Bör jag bli orolig...?

Har varit ute och gått i det underbara vädret...
 
 
... det var fullkomligt... tja... glamouraktigt och härligt.
Tur att hunden inte gick med, då hade jag fått bada om henne.
Skönt att få några km i benen, men fy fan vilket skitväder.
Vi som har haft det så vitt och fint, blääää.
 
I övrigt så har jag ju en son...
Som har gått runt i enbart kalsonger och strumpor och spelar Nirvana, Snoop Doggy Dog och Admiral P hela dagen.
Sen varvat det med att ligga i sängen med sänkläder som en enda röra/liten knöl och saker överallt på golvet.

Det liknar en mancave.
Det har gått från barn till.... rakt ner i MANSTRÄSKET!
Bör jag bli orolig?
 
Hjälp, jag pallar nog inte detta.
Jag är så oförberedd.
 
Nåväl, nu har han kläder på sig och har krypit ner i sängen igen.
Som jag har bäddat ordentligt, naturligtvis ( Hej-morsan-som-skulle-sluta-curla... va-fint-det-verkar-gå... NOT! )
I sin mancave.
 
Annars vet jag inte vad som händer med mig och sambon...

När jag var dålig här innan jul, fick jag en "Krya på dig" gåva i form av handgjorda tryfflar.
Dom har jag njutit av i små doser som fikatillbehör.
Igår bjöd jag sambon på en påse ostbågar, lite lördagsmys till gubben typ.
IDAG...
Kommer han hem med en GULDASK innehållandes choklad och säger "Grattis på 8-åriga förlovningsdagen i förskott"!

Shit...
Vi försöker VERKLIGEN piffa upp kärleken innan den stundande 8-åriga förlovningsdagen 
 
Nu ska jag ska sätta mig och virka, pusta ut lite.
Jag har bakat lite och fryst in och så har jag gjort björnbärssylt till saffranskakan imorgon.
Vi ses senare!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0