Har fikat och röjt...

Så gick den här dagen också, och fort gick den dessutom.
Vad har jag då gjort...?

Ja, inte blev det Clas Ohlsson för det har ju regnat hela dagen mer eller mindre.
Jag började röja lite i arbetsrummet igen, kartonger och annan skit åkte ut, gicks igenom.
Så ringde ena bästisen och behövde köpa en sjal, jag hoppade i duschen och så var hon välkommen och shoppa i lilla boden 
 
När hon stuckit iväg kom Nybyggarna en sväng förbi och sa "Hej", kom in på en liten fika innan dom drog vidare på stan.
 
Under tiden ringde bästis nr. 2 och vi bestämde FIKA nr. 2 för dagen, dom var på Maxi och köpte med kaffebröd och sambon fick sätta på kaffe igen!
Jag drog under tiden till ÖB och köpte
 platta, långa plastbackar till arbetsrummet.
Kom hem och hann fixa lite med backarna och sen...
Blev det fika och trevligt igen.
Tjofräs.
 
När dom åkt var det på huvudet rakt in i arbetsrummet igen, och jag insåg att jag beövde MER plastbackar.
Sonen fick hänga med som packåsna, för nu var både nacke och armar helt slut av allt fixande här.
Kom hem, ryddade lite till i arbetsrummet...
Middag och nu soffan!
Jag har med andra ord hunnit med lite av varje idag 
 
Nu ska jag virka lite på benvärmarna jag håller på med, vi ses lite senare.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0