Inget happy face...

Solen skiner och jag och vovven är snart på "G" för en promenad!
Bäst och passa på, för snart är det väl molnigt och dåligt väder igen.
 
Hunden fick sova på badrummet inatt.
Jepp, Frk Fiskaffär luktade fortfarande just fiskaffär, fick en ny kissemurratvätt och sen var jag så trött så jag var tvungen att gå och lägga mig och få sova.
Det fick bli en bädd på toa och sen sova där under natten.
Säkert INTE POPPIS, för hon är ju så himla bortskämd med att sova med oss andra.
Men å andra sidan ville inte jag vakna upp och behöva tvätta ur hela sängen eller hennes plats/filten i hörnet i soffan...
Så hon hade inget val.
 
Kom in på toan i morse, luktade på hunden och det luktade GOTT igen.
Tvätt nummer två hade funkat, Milou var dock lite purken gentemot mig och smet snabbt ut till SIN plats i soffan.
Ligger med ryggen mot mig, förmodligen för att markera sitt missnöje.
Inget "kläng" och "happy face" idag alltså 
 
Ja, och nu ska vi ut, sen försöka få fram lite adventsstakar från vinden...
Så morsan blir nöjd!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0