Öl på mattan...

Ja...
Jag ligger just nu på spikmattan.
 
Vi börjar med det positiva:
Jag har virkat 3/4 delar på den ena benvärmaren igår och 1/2 benvärmare på den andra idag.
Dom blir klara på tisdag, senast onsdag.
 
Sonen har tillslut bestämt sig för att fira nyår här!
 
Och på den lite negativa sidan så skulle vi äta middag här. 
Sambon hade fått för sig att en mellanöl skulle sitta fint till maten och sonen...
Rev ner den och spillde öl på plastmattan under bordet.
Jippie.
 
Och trots att jag skurat med både diskmedel och ajax så stinker det öl om mattan.
Fint...
Eller kanske inte.
Sambon får allt ta en tur till Rusta imorgon och köpa en ny matta, annars kommer det lukta gammal sunkig ölhall i hela köket imorgon när vi får folk.
Och det...
Vill inte jag.
 
Lite senare här kunde jag dock inte låta bli och skratta åt hela jäkla "öl-incidenten", för jag hade pratat med en av mina bästisar under dagen om något som berörde hennes liv.
Och kunde väl bara skratta åt här vi är så jävla lika i våra reaktioner.
Ja, jag skrattade åt oss båda, jag måste nog ringa henne imorgon så kan hon få sig ett gott skratt hon också.
Sorry, men det är lite internt 
 
Så såg vi en film som sonen valde...
 
 
... den kan vi sätta varningstecken på som URUSEL "rysare".
Urusel.
Jag ger den bara ett enda stort, fett minus och en gäspning.
Tråkig och lika skrämmade som en... hm... blåsippa!
 
Nu ska jag gå och lägga mig, det är en dag imorgon också.
Nämligen NYÅRSAFTON!
Jihaaaa!!!!!!
Vi ses då.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0