Smyckestillverkning hos hovjuveleraren to be...

Så har det hantverkats här på Casa de Sud!
Ja, jag var inne på i guldsmedsaffären där mitt "Thomas Sabo"-halsband är köpt, och tittade på hängen idag.
Kanske jag skulle köpa mig ett nytt hänge?
Nä, för dyrt.
Men julen är ju runt hörnet, kanske jag skulle önska mig ett nytt hänge i julklapp...?
Det är så festligt att ha många till Sabo-halsbandet, så man kan byta efter kläder och humör.

Fast så har jag önskat mig en rejäl stekgryta samt stektermometer av morsan, för det saknar jag faktiskt i mitt kök.
Kanske jag skulle önska mig något hänge av sambon då?
Men så hittade jag faktiskt inget hänge jag ville ha i affären.

Satt ju då här och kollade på film och så skulle jag sätta igång och virka, och kommer på:
Vänta här nu...
Fick inte jag ett startset med smyckestillverkning samt en bok av min bästis samma år jag fick min whiplash?
Som jag fatiskt inte använt, hm..?
Eller jo, jag gjorde ju lite öronhängen som jag använder titt som tätt.

Men så hade jag ju så ont, och glömde bort allt.

In i arbetsrummet, och vad hittar jag om inte verktyg, pinnaler av alla de slag och pärlor samt pärlor jag köpt själv!
Jojomensan, och smyckesboken hittade jag i bokhyllan.
Hurra, här skulle pysslas, och det har jag gjort!
Resultat...
 
Två små hängen i Madde-style!
 
 
 
Titta, det blev ju jättefint, tycker jag då! 
Ja, så nu kan jag göra mina egna hängen och bära efter humör.
PERFEKT!
Billigt och bra dessutom.

Så det var min eftermiddag, nu ska jag däremot äta.
Fan vad jag älskar att vara händig hörrni!
Snart nära er:
Madde-kläder, Madde-smycken, Madde-sjalar, Madde-mössor och Madde-stylat all over the place!
Kanske jag skriver en bok också, om ni har RIKTIG jäkla OTUR 
Vi ses lite senare, tack-o-hej från hovjuveleraren!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stickar du mot beställning?
Har försökt maila till din mailadress men jag får "Delivery Status Notification (Failure)‏".

Svar: Hejsvejs!Jo, jag tar beställningar och har en blogghemsida som är stickqvick.blogg.se/butik/ med redan färdiga grejer, men jag gör även på beställning som sagt! :D
Vilken mailadress har du skickat till...?
Jag har en mailadress som är kopplad till den hemsidan:
[email protected]

Hälsn. Madde
Madde

2012-12-03 @ 20:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0