Maken till fräckhet...

Så var man själv igen då.
Jag har barnvaktat och umgåtts mest hela dagen, pratat, lagat kvällsmat, ätit med familjen och nu har sambon och sonen har stuckit till sambons polare.
Jag och Milou är helt själva, vi har tv-kväll, det är "Mot alla odds" och dubbelavsnitt "Project runway".
Milou och jag ska mysa!

Och jag måste snacka med Klokboken, jag har något jag måste avhandla med henne.
Och lite till...
Jag är nämligen asförbannad.
Inte på henne såklart, utan på...
Annat.
Hemligt.
Maken till fräckhet är det enda jag kan skriva!

Sambon har varit och köpt en ny hemtelefon, dom gamla telefonerna är helt kassa!
Den ena har inte fungerat på två år, den andra har nollan lagt av på, så man måste använda en penna för att trycka in siffran hela tiden.
Jag har fått sinna här, och dragit mig för att ringa överhuvudtaget.
Nu sätter jag snart den nya telefonen på laddning, och sen har vi en KLOK telefon imorgonbitti.
Dessutom hade denna "handsfree"-funktion, så jag jag koppla in handsfree och sitta och virka tex, utan att behöva hålla i telefonen.
LYX!
Nu måste jag ringa Klokboken, återkommer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0