Mamma, tv-ockupanten...

Sambon och jag håller på att avlida här...
Mamma har varit här sen klockan 17.00 och ser på Whitney Houstons begravning på CNN.
Ja, jag har gjort en avstickare in i sovrummet för att se "Million dollar decorators" typ, för jag orkade bara inte sitta och se detta.
Det är inte bra alls.
Enda ljuspunkten var väl Kevin Costners tal, men resten...
HALLELUJA, halleluja, och väldigt amerikanskt.

Jag gick enbart ut i vardagsrummet igen, för att få bli klar med den gammelrosa sjalen!
Och nu är den klar.
Halleluja, sägar jag!
Bild kommer på måndag, inte mycket att se iofs, för den ser ut som alla andra musselsjalarna...
Fast gammelrosa då såklart

Så nu sitter vi alltså ÄNNU här och väntar på att eländet ska ta slut, så VI kan få tillbaka vår tv´n och slippa höra "Here, here", "Halleluja", "Sweet Jesus" och "Yeah".

Mamma har nu ockuperat vår tv i TRE TIMMAR!
Tre djäkla timmar, vart är en hederlig europeisk begravning när man behöver den!?
Jag hoppas att tv-ockupanten snart är klar med sitt begravningstittande, för jag har fått nog av detta.
Hoppsan, nu är visst ockupationen ÄNTLIGEN över,  klockan är 20.00 och vi ska iallafall se "Mello".
Snart dags för Björn Ranelid att göra bort sig (igen) på bästa sändningstid, huvva, jag lär få fly ut i köket då.
Vi ses!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0