Milou & tussen...

Milou och hennes tuss...










Min lilla gosegris
Och så var det ju "Alla  dag".
Tror ni jag fick något?
Spänningen är olidlig...
Nope, jag fick inte ens den där gratis tulpanbuketten från Ica.
Jag hade köpt sambons favoritgodis, Kinapuffar, inte mycket, men en tanke åtminstone.
Bara för att ge NÅT.
Jag fick...
En puss.
Ja, man ska inte vara girig, jag får vara glad att jag fick en puss åtminstone.
Andra kanske får en käftsmäll istället.
Så jag får vara glad att han älskar sin tokiga kärring trots allt

Har bara druckit kaffe och glott på två filmer sen sist, har inte orkat upp ur soffan mer än till kaffebryggaren.
Fast NU känner jag mig faktiskt piggare igen, tack och lov, dagsvilan har gjort sitt.
Imorgon har jag förhoppningsvis energi igen, och kan sy den där blusen jag tjatat om i flera dagar nu.
Inget inplanerat, känns skönt, ska träffa Sunshine med mor på torsdag istället.
Underbart med vänner som förstår att man är trött, man behöver inte längre förklara situationen.
Jag ska virka lite på den rosa sjalen ett par varv.
Återkommer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0