Nattugglor typ...

God morgon!
Solen skiner och jag med den, jag och Milou ska gå på långpromenad i vårvädret.
Bäst och passa på liksom.
Har fortfarande ont, men jag överlever, det är väl som vanligt:
Bara att bita ihop.

Och ja...
Det har väl inte hänt så mycket sen igårkvälls, jag har bara sovit och ingenting i tidningen eller på morgon-tv har upprört.
Jag har bara läst, sett och inte reagerat.
Väldigt ovanligt för att vara mig
Ingen ork, det är nog där skon klämmer kanske...?

Sonen är ännu kvar, han har ju sportlov och har tagit låååååång sovmorgon och fick vara uppe läääääänge igår.
Ja, bäst och passa på, innan han drar till sin far där det är mer ordning och reda på sänggåendet.
Här drar det ut på tiden på kvällarna, han är sin bonusfar upp i dagen.
Och mormor.
Nattugglor typ.
Inte lik sin mor och far.
Ja, nä, nu har jag verkligen inget mer att säga, jag vill UT i det vackra vädret och motionera.
Vi ses senare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0