Så var DEN ute...

Så var DEN ute!
Oj, oj, vaknar upp och sätter på tv´n, nyhetsredaktionen sitter på helspänn för en TRONARVINGE är tydligen född!



Klockan 04.26, 3280 gram (tror jag han sa, prins Daniel), 51 cm lång, är en prinsessa/drottning född!
Shit, jag som varenda gång tänker att jag ska INTE bry mig om kungar, prinsessor och annat dravel...
Sitter ändå och storbölar på bröllop och fick även en liten tår i ögonvrån när prins Daniel kom ut och berättade VAD det blev.
Det blev alltså en tjej, sen får man väl se om det ens finns något kungahus när det väl är lilla XX´s tur att bli drottning.
Men ett stort baby-grattis till Vicktoria och Daniel idag!

Annars har jag sovit som en stock, fast ändå hört stormen i sömnen "på håll".
Milou ska följa med på jobbet idag, mysa med Chifen.
Hon lär bli behandlad som en prinsessa, appropå prinssessor liksom.
Hinner inte skriva så mycket mer idag, jag måste fixa till mig.
Vi ses imorgon.
Ja just det ja...
Värken, den maler på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0