Patetiskt eller klockrent?

Tataaa...
Jag ställde mig på vågen idag och HAR gått ner dom där förargliga 4 kilona som jag la på mig runt och efter jul!
15 dagar tog det, och nu...
Fortsätter jag en vecka till, bara för att!
Ja, det är lika bra, jag är fortfarande bantningspeppad och ska till nästa fredag gå i mina smalis-smalis-jeans.
Aldrig är man nöjd.
Nä, det räckte inte bara med smalis-jeansen när jag väl kom i mål.
Men har jag ändå ångan uppe, och fixat det värsta, då kör jag vidare lite till.
3 veckor blir lagom.
Och när nästa vecka kommer...
Då kör jag vidare en vecka till, och en till, ända fram till sommaren, och då syns jag förmodligen inte längre
Nej då, så roligt ska den gamla anorektikern i mig INTE ha det!
Nåväl, jag är mycket nöjd att det egentliga målet är nått iallafall.

Övrig info:
Jag syyyyyr...
Har har kaffe-o-bloggpaus nu, har varit och köpt dragkedja och gummiband.
Jag har kommit förbi midjan en bit på båda styckena, och har nog inte SÅ mycket kvar.
Det blir som att sy ett jeanslapptäcke nästan, lite pilligt trots allt.
Men tycker jag kombinerat ihop jeansremsornas färg ganska sjysst.
Jag hoppas det blir snyggt när jag syr ihop dom båda "lapptäckena", annars blir jag jätteledsen.

Sen slog det mig:
Det kanske är en ungdomsklänning jag syr...?
Kanske "Madde-41-i-sommar" inte ska ha en såndäringa liten dress...?
Hm, jag får se, i värsta fall får jag väl ge bort den min bästis döttrar som är tonåringar.
Hm, hm, hm...
Ja, ja, vi får se när jag är klar om det blir patetiskt på mig, eller klockrent!
Fortsättning följer.
NU måste jag tillbaka till symaskinen, tjing, tjing!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0