Ögon i kors...

Hemma igen.
Reservaggregatet fungerade precis till klockan 09.50 idag!
Fast jag måste spotta igång det runt 11 igen, dammsugning står på schemat.
Sen SY!
Jag kan knappt bärga mig, fastän jag är så trött så jag ser i kors.



Men allt ligger framme så det är bara att köra vidare på "motorvägen" så att säga.
Funderar på om jag ska sy i ett blixtlås i sidan på jeansklänningen...?
Alltså det står i mönstret att det ska vara det, men jag funderade på att skita i det.
Typ kränga på mig klänningen istället.
Fast så har jag nog ändrat mig, det får nog bli blixtlås ändå.
Bara det att jag har inte sytt i ett blixtlås på typ 15 år, jag blir lite nervös.
Men jag fixar det NOG, det borde väl sitta i ryggmärgen...?
Om inte annat så får det bli en övning!
Fast jag vill ju helst inte förstöra klänningen förstås.
Herregud, spaltmeter om ett blixtlås, det blir vad det blir.
Nu, mot köket och dammsugaren, vi ses senare när jag kanske tar en liten sypaus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0