Ett mycket kreativt liv...

Jisses, jag är helt slut här efter att jag blev klar med klänningen.
Så ringde min kompis, som jag skulle vara barnvakt åt imorgon, hon har haft kräksjukan!
Dock inte hennes dotter som jag skulle vara barnvakt åt...
Men jag vågar inte ändå.
Jag ska jobba i helgen och jag kan inte bara inte bli sjuk, och så vill man inte åka på kräksjukan heller.
Sist var jag närmare döden än livet, och sket samtidigt som jag satt med en hink och spydde på toan.
Det var...
Inte kul.
Så det blir inget barnvakteri tyvärr, jag hade sett fram emot det.
Däremot ska jag träffa Lilla Sunshine och mor, och så ska jag mäta henne inför klänningen jag ska sy åt henne.
Min lilla provdocka ska få något riktigt sött!
Jag tänker mig detta (minus ful hattbrosch ;) ...

... i detta tyget...

Men först blir det 50-tals blusen till mig själv.
 
Den ska jag nog slänga ihop imorgon då, efter hundpromenaden, eftersom jag inte skall vara barnvakt.
Jag känner mig så himla supertaggad så det är inte klokt!
Jag kommer inte göra någonting annat än sitta vid min (älskade) symaskin fram tills sommaren.
Måste stuva om i boden också.
Hm, ja...
Inte mycket annat i skallen just nu som ni märker, planer, planer, planer.
Jag lever minsann ett mycket kreativt liv!
Nu ska jag se på tv, vi ses imorgon.
Tack för idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0