Jag tror jag är allergisk mot karln...

Nej nu DJÄVLAR!!!!!
Jag som inte trodde den här kvällen kunde bli sämre än den varit med 3 timmars direktsänd begravnings-tv med morsan, så sitter vi här och ser melodifestivalen...
Så går den där djävla rabblande, BEDRÖVLIGA Apelsinmannen Björn Ranelid med extra läppglans on top, VIDARE direkt till final!
Jag finner inte ord.
Skandal, säger jag.
Folk måste ha skoj-röstat på "kul".
Dra en gammal filt från en fyllearrest över hela melodifestivalen, säger jag dessutom.

Och tro det eller ej, jag röstade ikväll.
Inte för att jag tyckte just det bidraget var bäst som jag röstade på, Andreas Johnson, ack nej...
Nej, jag röstade i andra omgången för att HAN skulle gå direkt, för allt annat var ju skit.
Jag tyckte annars "Love generation" var bäst ikväll, och dom blev utslagna direkt.

Men så går "Läppglans-apelsinmannen-med-gulfärgat-halmhårssvall" direkt till final.
Dessutom beter sig som om han vunnit hela skiten.
SKANDAL.
Måtte han bli mosad i finalen, annars har jag och sambon UNISONT svurit att faktiskt aldrig mer se "Mello".
Aldrig svenska iallafall, det kan man lika så gott skita i, det är så mycket meloditävlingar på tv ändå som vi kan följa.
Never missed, säger jag.

Och för att citera en strof från det "vinnande (enligt Björn själv)" bidraget, som sambon plockade upp:
"Om kvinnan avstår från mannens säd i 60 år, då dör mänskligheten ut..."
(herregud, har han värkt fram det själv i sitt knäppa lilla huvud, täckt med halmgult hårsvall...?)
Ja, helst hade jag nog sett att dom 60 åren redan gått, och Björn föll mer död on spot!
Min gud, förlåt mig för dessa hårda ord.
Men jag kan bara inte MED karln, han är så djäkla...
Orange!



Jag ska tokrösta på Torsten Flink för säkerhetsskull, så bara EN dåre går vidare.
Hjälp, då har det gått långt.

Roligt dock när programledaren Gina frågade om han varit på semester, "på SOLEN".
Ja, det kan man ju undra, men jag gissar att det ligger en dålig spraytan bakom den där urfula solbrännan också.
Han är uppenbarligen ett mycket svårt fall av tanorexi.
Jag ska aldrig mer sola på sommaren, jag vill inte se ut som en orange apelsinkvinna med läppglans i sommar och halmgult hårsvall på svaj.
Risken finns ju liksom att man ser ut som den kvinnliga versionen av honom, om man fortsätter sola några år till.
Urk, urk, dubbelurk.
Har just insett att VITT är "The IT", så brunt går fett bort nu.

Jag tror jag är allergisk mot karln, har fått röda prickar över hela kroppen.
Måste ha Anti-Björn vaccin.
Nej, nu måste jag lägga den här mello-chocken bakom mig, annars kommer jag inte kunna sova inatt.
Jag blir så upprörd.
Okej, vi ses imorgon, jag måste sova nu.
Todeloooo...
(Kräksljud i bakgrunden pga av minnesbilden på Apelsinmannen på Mello-scenen bankades sig själv på bröstet.
Mr. Supermatcho-orange-hotlips, not...
)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0